2 Mart 2013 Cumartesi

Maç Sayısı, 2005

MATCH POINT
Maç Sayısı
2005


Yöneten: Woody Allen
Tür: Romantik, Suç, Gerilim
Ülke: ABD
Süre: 124 dk
Imdb: 7.7     Sinemalar: 7.6
Oyuncular:  Scarlett JohanssonJonathan Rhys Meyers, Matthew GoodeEmily Mortimer, Brian Cox


Did anyone ever tell you you have very sensual lips? 



 

 Chris Wilton, tenise gönül zengin bir eğitmendir. İş dünyası için yeni gençler aradığı sıralarda Tom Hewett ile tanışır. Tom, alçak gönüllü, yakışıklı ve teniste oldukça yetenekli bir adamdır. İkisi arasında sıcak bir arkadaşlık oluşurken aynı zamanda kız kardeşi Chloe ve Tom arasında da bir elektriklenme olur.

 Aileye yeni katılan Tom, herkesin gözüne girmeye aday bir delikanlıdır ancak önünde büyük bir engel vardır. Chris'in karısı Nola, inanılmaz güzellikte ve seksilikte bir kadındır ve Tom gözlerini ondan alamamaktadır. Chloe sayesinde bir anda kendini içinde bulduğu bu serveti tehlikeye atmaktan deli gibi korksa da tek düşünebildiği Nola'ya sahip olmaktır. Bir süre sonra arzusu karşılıksız kalmadığında ikisi de yaptıklarının yanlış olduğunun bilincindedir fakat aşktan daha doğru ne olabilir?

  Çok bilindik bir aşk üçgeni, çok bilindik bir erkek karakteri. Beylerimizi kızdırmak istemiyorum, Scarlett bu filmde o kadar güzel ki, Tom karakterine bir bayan olarak hak verebiliyorum. Filmin sonu beni çok şaşırtmıştı. Daha sonra düşündüğümde Allen'ın mantığında bir yanlışlığın olmadığını, garip bir son değil mantıksız bir karakter yarattığını anladım. Filmlerde bazen kendimizi yerlerine koyup "Ben olsaydım ne yapardım?" diye düşündüğümüz olur. Eğer erkekseniz özellikle, kendinizi Tom'un yerine koyarak seyretmenizi öneriyorum. Sonun o zaman sizi şaşırtacağını zannetmem. Bayan izleyicilerin ise heyecanlı bir aşk üçgeni her daim ilgisini çekecektir, tıpkı benim ilgimi çektiği gibi. İyi seyirler film severler.


İzlemek isteyenler buradan ulaşabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder