7 Eylül 2012 Cuma

Kiminle Evlendim, 2010

KILLERS
Kiminle Evlendim
2010



Yöneten: Robert Luketic
Tür. Romantik, Komedi, Aksiyon
Ülke: ABD
Süre: 100 dk
Imdb: 5.1    Sinemalar: 8.4
Oyuncular: Ashton Kutcher, Katherine Heigl, Katheryn Winnick, Usher Raymond, Catherine O'Hara 



Mükemmel eş; Mükemmel hedef.



  Spencer Aimes, hayatı Avrupa'nın gösterişli bölgeleri, gösterişli spor arabalar ve gösterişli kadınlarla dolu bir hayatın içinden gelen devletin 'gizli' bir kiralık katilidir. Ama Jen Kornfeldt kötü bir ayrılmayı yeni atlatmış, takıntılı, daha çok bizlerden biri olan bir kadındır.
  Jen tatile çıktığında güzel bir otele yerleşir. Orada Spencer ile tanışır ve birbirleri ile çok iyi anlaşırlar. Kısa zamanda ilişkileri evliliğe dönüşür.
  Evlerinin olduğu mahalledeki bir süredir tanıdıkları hatta mangal partileri yaptıkları komşularının sebebini bilmedikleri bir şekilde evlerine saldırması ve ikiliyi hedef alması üzerine Spencer harekete geçmek zorunda kalır ve artık Jen'e açıklaması gereken büyük bir gerçek vardır. Çiftin başlarındaki beladan kurtulması hem zorlu hem de komik bir sürece ortam hazırlar.

  Aşık olup evlendiğiniz adamın gizli ajan çıktığını hayal edin. Bir anda onun katiller ve silahlarla dolu bir ortamdan geldiği fikrine alışmak çok zor olsa gerek. Katherine'e The Ugly Truth filminden beri romantik komedilerin olmazsa olmaz karakteri olarak bakıyorum. O kadar tatlı, o kadar samimi ki! Ashton'ın oyunculuğunu kendisinden beğenirim. Diğer filmlerde olduğundan çok daha yakışıklıydı bu filmle, ajan olduğundan mıdır nedir... 
  Konusunun kulağa basit geldiğini düşündüğünüzü tahmin edebiliyorum fakat romantik-komedi kategorisinde sahnelerin, mekanların, duyguların ve karakterlerin çok daha fazla önemli olduğunu düşünüyorum ben. Bu yüzden film seçerken fragmanları atlamayın derim. Eğlenmek istediğiniz bir günse eğer size önerim Killers. İyi seyirler film severler. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder