23 Ağustos 2012 Perşembe

Aramızda Bebek Var, 2011

UN HEUREUX EVENEMENT
Aramızda Bebek Var
2011




Yöneten: Rémi Bezançon
Tür: Dram, Komedi
Ülke: Fransa
Süre: 107 dk
Imdb: 6.2     Sinemalar: 7.4
Oyuncular: Louise Bourgoin, Pio Marmaï...








  Bu paylaştığım film anne adaylarının, bir yönden aile olmaya karar vermiş insanların mutlaka izlemesi gereken bir film. Konusu ile ilgili size pek bir şey söyleyemem. Henüz anne olmadım. Ancak bir annenin ağzından yazılmış ve sinemaya aktarılmış bu film hem dokuz ay ve sonrasında annenin yaşadıkları, bunu çevreye yansıtış biçimleri, babanın kadının hamileliği süresince ki rolü teker teker bu filmde değinilerek anlatılıyor. Öyle tatlı, öyle de güzel bir çift ki baş rollerimiz, hepimiz hayatımızın geçmişteki ya da gelecekteki bir partını izliyor gibi dikkatle izliyoruz filmi.


 Film hakkında ben bir şey söyleyemem demiştim. Ben size, annenin sözlerini aktarayım: 

- O beni bir sınırın eşiğine getirdi ve her bana sınırlarımın ötesine gitmek için güç verdi. O, benim her şeyle yüzleşmemi sağladı; aşkla, sevgiyle, fedakarlıkla, şefkatle, terk edilmekle. Beni yerimden oynattı, bambaşka biri yaptı. Neden kimse beni uyarmadı? Neden hiç kimse bu konuda konuşmak bile istemiyor?

Anneliğin tüm mucizelerinin ve zorluklarının belki de en güzel anlatıldığı filmdir bu benim için. Konusu ilginizi çekiyorsa eğer, izlemenizi öneririm. İyi seyirler film severler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder