15 Ağustos 2012 Çarşamba

Erkekler Ne Söyler Kadınlar Ne Anlar, 2009

HE'S JUST NOT THAT INTO YOU
Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar
2009


Yöneten: Ken Kwapis
Tür: Romantik, Komedi
Ülke: Abd
Süre: 129 dk
Imdb: 6.4     Sinemalar: 8.6
Oyuncular: Justin Long, Scarlett Johansson, Ben Affleck, Bradley Cooper, Drew Barrymore, Ginnifer Goodwin, Jennifer Aniston, Kevin Connelly, Jennifer Connelly....



Are you the exception...or the rule?




Şimdi sizin içinden Hollywood taşan bir filme götürüyorum. Ve bu filmin değildiği konular o kadar aşina olduğumuz konular ki, sizler de şaşıracaksınız.
İki kadının arasında şu sohbeti mutlaka duymuşsunuzdur.
- Bana çok kötü davranıyor, beni aramıyor...
- Oov kesinlikle senden çok hoşlanıyor!
Ve bu film, itinayla, bu kadınların yüzüne gerekli tokatı atıyor: Bir erkek seni umursamıyorsa, seni umursamıyordur.


Birbirine bağlı karakterlerin farklı konulara değinebilmek için ayrı ayrı işlendiği bir film.

Barda tanıştığı bir adamdan telefon numarasını alan Gigi, o andan itibaren adamdan gelecek telefonu beklemeye başlar. Ve adam aramamakta ısrarlı gibidir.
.
Bir süredir birlikte yaşayan çiftimiz Beth ve Neil, Neil'in evlenme karşıtı tutumu yüzünden birlikte yaşamaktan öteye gidememişlerdir. Ve bu Beth'i, Neil'in sandığından daha fazla üzmektedir.
Anna ve Ben süpermarkette karşılaşmış ve aralarında geçen güzel sohbetten sonra birbirinden etkilenmeye başlamışlardır. Fakat bir sorun vardır.
Ben yıllardır birlikte olduğu kız arkadaşıyla evlenmek üzeredir.

   Filmde bunlar daha bir çok başarısız ilişkiye ve kalp kırıklığına değiniliyor.

Ve açık sözlü barmenimiz Alex, soruları cevaplıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder