16 Ağustos 2012 Perşembe

Dehşet Treni, 2008

THE MIDNIGHT MEAT TRAIN
Dehşet Treni
2008



Yöneten: Ryûhei Kitamura
Tür: Gerilim, Korku, Gizem, Suç
Ülke: Abd
Süre: 98 dk
Imdb: 6.2     Sinemalar: 7.9
Oyuncular: Vinnie Jones, Bradley Cooper, Leslie Bibb, Brooke Shields



The most terrifying ride you'll ever take!




  Türlerin arasında korku öğesini ekledim fakat şahsi görüşümü paylaşırsam eğer içinde paranormal durumların olduğu filmler korku, seri katillerin olduğu filmler gerilimdir. Kan ne kadar çoksa o kadar gerilir, bilinmeyen nesneler ne kadar fazla etrafta dolanıyorsa o kadar korkunç bir film izliyoruzdur. Bu filmi paylaşıyorum çünkü bu film, gerilim filmlerinin babasıdır arkadaşlar, bana inanabilirsiniz.

  Leon, sevgilisiyle yaşayan fotoğrafçı bir adamdır. Bir arkadaşının yardımı ile büyük bir fotoğraf galerisi olan Susan Huff ile bir görüşme ayarlanmıştır. Fotoğraflarını Huff ile paylaşan Leon, büyük bir hayal kırıklığı ile yanından ayrılmak zorunda kalır. Susan, fotoğraflarında gerekli heyecan ve ruhun olmadığını düşünmektedir. 
  O gece uyku uyuyamayan Leon, fotoğraf makinesini alır ve kendini sokaklara atar. Metro istasyonuna girerken iki serserinin bir genç bir kadınla uğraştığını görür. Araya girip kadını kurtarır. Kadın teşekkür eder ve metroya binerek oradan uzaklaşır. Ertesi gün gazetelerde dün gece kurtardığı kadının kayıp olduğu haberini okuyan Leon şaşırır. 
  Polis departmanına gidip gördüklerini anlatır, ancak onu pek de taktıkları söylenemez. Ardından ertesi gece tekrar metro istasyonuna gider. Ve ertesi gece. Ve ertesi gece de. Artık bu konuda takıntılı olan Leon'un bir süre sonra dikkatini metro durağına erkenden gelip saat tam 4'teki metroya binen kel bir adam çeker. Belki de kadının katili bu adamdır diye onun peşinden metroya biner ve gerçekle yüzleşir. Her gece 4'te meydana gelen kanlı, çok kanlı bir gerçekle...

  Ben başrol için daha uygun biri düşünemezdim. Daha önce bir filmde denk gelmediğim (en azından hatırladığım bir filmde) bir adam olmasına rağmen Vinnie Jones tam bir katil soğukluğunda ve sessizliğinde bir performans sergilemiş. Bradley'in bu filmde ne işi var dedim başta, dürüstçe söylüyorum. Kendisini severim fakat onun yerine başkaları da olabilirdi, bu film için vazgeçilmez değildi. Film boyunca meraklı tavrı (HER korku/gerilim filminde tehlikeyi gördüğü halde koşa koşa ardından giden her karakter gibi) beni çıldırttı. Ama sonuç olarak sahneler çok kaliteliydi ve izlerken gerçekten geriyordu. İçinde seri katil olan filmleri seviyorsanız, bu filmi atlamayın derim. iyi seyirler efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder